Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

wtorek, 7 września 2010

Mój romantyczny ogród

Oprócz  pięknych wnętrz   interesuje się też  ogrodem który bardzo kocham .

Zapraszam na spacer :
Romantyczny biały mostek , który  prowadzi do lasku : 




 tajemnicza przejście  która prowadzi  do....


alejki z   wiśniami    najpiękniejsza jest   ja wiadomo na wiosnę  

widok na   rabatę z rododendronami 
stary skalniak 
Rujny - zwane ruinami Fauna (z niedziałającym   wodospadem )



Posąg  Nimfy 
Widok z wieży


amorek  pilnujący   ogrodu 


Za rok powiększam  ogród o  jedną   aleję    w którym będą posągi  (4 pory roku )oraz  altana w której będzie umieszczona figura  Matki Boskiej .
Jest to dla mnie ważne gdyż Jej  to  obiecałem 

 O to mój projekt :: 



Będę  oczywiście   jeszcze nie raz  pokazywał   fotografie z ogrodu . 

3 komentarze:

  1. Cóż mozna tu napisać oprócz...coś niesamowitego!!!choc wole bardziej styl dworkowy;)jak widać u mnie:) to bardzo mi sie podobają Twoje wnetrza Hrabio:)jestem zdumiona że takie klimaty tak bardzo odpowiadają meżczyznie. Projekt bardzo pasujący do całości wnętrz...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Magicznie...
    Najbardziej przypadła mi do gustu ta furtka niczym z "Tajemniczego ogrodu". Masz w sobie niesamowitą wrażliwość Hrabio;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to piękne!

    OdpowiedzUsuń