Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

czwartek, 9 września 2010

Moja własna Madonna

Kiedyś przeglądałem album  szukając wizerunku Maryi  taki   który by mnie urzekł  i wtedy bym umieścił  obraz na honorowym miejscu w domu .Szukając  niestety   nie znalazłem ...i  w tedy  natknęła mnie myśl   by stworzyć własna  wizerunek  Madonny,  taka  własna  wersje .
Od razu  zacząłem szukać inspiracji  w obrazach  od   baroku   kończąc  do współczesności , 
I o to powstałą moja   Madonna  koronująca    dzieciątko Jezus 
potrzebna mi jest teraz tylko jakaś   piękna duża rama  .
Może kiedyś powstanie  kaplica  na szczycie   wieży  i tam będzie Jej  honorowe miejsce .

2 komentarze:

  1. Piekna Madonna,czy....sam Ją malowałeś Hrabio?

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPANIAŁA !!! ZACHWYCIŁA MNIE BARDZO !!!

    OdpowiedzUsuń