Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

poniedziałek, 6 września 2010

Moje zdobycze - starożytni bogowie



O to moje  nowe zdobycze  kupiłem je w sierpniu  na  giełdzie staroci .Najbardziej szokująca była   cena 
Za   popiersie   i  figurę   dałem    20 zł .,niezwykła okazja  ! Sprzedający powiedział ze chce się tego  już  pozbyć  i  iść do domu .

Pierwszą   figurkę  postanowiłem postawić   w oknie  w  kominkowym saloniku .
Nie wiem   jaką   figura  bogini przedstawia   ( w jednej  ręce   trzyma   młot)  


Popiersie Hery ( poznałem po koronie )  postawiłem  na rogu kominku ale chce mieć symetrie  na kominku,   wiec tymczasowo będzie tam  . Myślę jak będę miał komódkę to  na niej stanie .


duże  figurki za taka  cenę ...niezwykła okazja !!


Apollo 
Posiadam  również  duże i bardzo ciężkie   popiersie  boga Apollina (z donicami )  .Wygląda  na stare i widać ze  stał w ogrodzie , myślałem  by go postawić  na kominku zamiast  zegara ale ma  ułamaną podstawę  przez co jest nie stabilny i do tego jest  ciężki .
Postawie go  w ogrodzie  na postumencie   który będzie wił się  bluszcz lub winobluszcz 
.Kupiony został w kwietniu  i od tamtej pory stoi  na tarasie .



  
tak się  prezentują na tarasie : 

 

3 komentarze:

  1. Your blog is very interesting! I am a follower now so I will be back soon.
    Thank you for visiting me,
    Carolyn

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie Hrabiego:)weszłam z ciekawości i...już pozwoli Pan ze zostane:)jestem oczarowana tym co widzę,serdecznie pozdrawiam;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:) Co do sztukaterii - znam jedynie sklep domex (www.domex.sklep.pl), być może znajdzie Pan tam coś do mebelków.
    Wspaniały ten filmik o pałacyku, i ten mostek... Nic tylko spacerować;)
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń