Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

środa, 1 września 2010

Rokokowe saloniki - początek

Tego  lata udało mi  się w końcu   wykończyć  dwa   rokokowe saloniki .Remont trwał   ok  dwóch miesięcy ale na początku sierpnia  już   były gotowe .Czekałem  na   to  jakieś  dwa lata .
Sztukateria  pochodzi  z  byłej herbaciarni która została zdjęta  i zamontowana  u mnie .Tak samo  kominek .




 Tak  to wyglądało w czerwcu:


Salonik kominkowy -biały 
trzeba było przebić   pokój  do  okrągłego salonu w wieży  
kolorem  był problem ,miał być  kremowy wpadający w żółty   i kupiłem  farbę    o nazwie jaśmin  i  na etykiecie był  kolor  żółtawy a  wyszedł zupełnie biały ...ale     nawet  dobrze    gdyż  jestem z niego  teraz bardzo zadowolony ,wyszło elegancko .





Następnie  odnawianie   sztukaterii ,malowanie złotkiem i  montowanie  zajęło jakieś  3 dni.  
Następnie kominek
Długo jednak czekało się na wyschniecie podłóg  ....

Salonik Waniliowy 
 a tak wyglądały  prace  na  salonikiem  Waniliowym  -Venus
W DRUGIEJ CZĘŚCI   POKAŻE JAK  WYGLĄDAJĄ OBECNIE

1 komentarz:

  1. Dotarłam do końca .
    Jestem pod wrażeniem, pięknych wnętrz..

    OdpowiedzUsuń