Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

środa, 1 września 2010

Salonik kominkowy-biały

Salonik kominkowy  znajduje się we wieży ,jest okrągły,bardziej zdobny   od Waniliowego 
Pozłacana sztukateria  oraz  kominek  pochodzi  z herbaciarni .
Meble  kupiłem  3 lata temu i w końcu  stoją  na swoim miejscu (oszczędzałem  na nie cały rok )
Jak na razie jest najbardziej reprezentacyjny w   domu.Często popijamy w nim  herbatę.
Pięknie wygląda   wieczorem...



Widok na salonik :




 Kocham  ten salonik !!
Można przenieś się w inne czasy.
Goście   zawsze robią sobie w nim   fotki i mówią ze czują się w nim bardzo  wyjątkowo .

7 komentarzy:

  1. Witam w Twoich progach.Trochę znam Twoje wnętrze i ogród z innego żródła.Podziwiam Twoją pasję i konsekwencję.Twój styl-lubię ten przepych on przypomina wycieczki po pałacach .Meble-repliki czy oryginały.Piszesz,że oszczędzałeś rok czyli oryginały.Będę śledzić i podziwiać chociaż bliższy mi styl "dworkowy"
    Pozdrawiam.I czekam na zdjęcia z pikniku

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Miło mi Ciebie gościć na moim blogu. Wspaniale,że pojawił się tak oryginalny blog. Ufam, iż będzie co podziwiać.
    Widać, że zależy Ci bardzo na stworzeniu w pałacyku niepowtarzalnego klimatu, podziwiam..
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aszka9 - Witaj :) miło mi ze tutaj tez jesteś moim gościem :)Mebelki nie wiem czy są oryginalne może jak by były były by jeszcze drożę ,sprzedawca mówił ze stelaż jest bardzo stary , pachną starocią może dlatego gdyż są wypełnione trawą morską ,Szerze nie patrze czy coś jest oryginalne.Ważne ze jest śliczne
    Także uwielbiam styl dworkowy ( stare komody ,kredensy )
    Piknik niestety odłożony został ze względu na pogodę :( padało ... zrobimy dopiero jak będzie chociaż troszkę cieplej i trawka nie będzie już mokra :)


    Cathe- Dziękuje za miłe słowa :) tak ,zależny mi by było pałacowo gdyż kocham takie klimaty :) mam nadzieje ze będzie jeszcze ładniej :) na pewno będę do Ciebie
    wpadać .pozdrawiam

    Nessa Vardamir -Dziękuje Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hrabio:)jestem oczarowana:)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Hrabio. Cieszę się,że tu trafiłam. Wyjątkowy i bardzo mi bliski klimat. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście, można przenieść się w inne czasy, piszesz o gościach, że robią zdjęcia, czy można być Twoim gościem Hrabio?
    Markiza de Valois

    OdpowiedzUsuń