Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

piątek, 24 grudnia 2010

Radosnych Świąt


Niech nadchodzące Święta będą dla Was  niezapomnianym czasem speszonym
bez pospiechu, trosk i zmartwień.
  Życzę Wam , aby odbyły się w spokoju,
  radości wśród Rodziny,
  Przyjaciół oraz wszystkich
Bliskich dla Was  osób. 

Jedna z moich  ulubionych współczesny  kolęd

 

Kilka  zdjęć , niestety  aparat mi się popsuł i niestety tylko  tyle








2 komentarze:

  1. Serdeczności świąteczne ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hrabio i ja z całego serca wszystkiego najlepszego życzę Ci w Nowym Roku.Niech Twój dom się powiększa o coraz cudowniejsze rzeczy.Pezy okazji zapraszam Cię na mojego nowego bloga Dodatki na bloga,wejscie pod moim zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń