Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

wtorek, 8 lutego 2011

Ludwiczek

Ludwiczek  to lalka  porcelanowa która niedawno zakupiłem  na targu staroci .
Kupiłem ją   gdyż przypominały mi się portrety   Ludwika,  jak  był  niemowlakiem.
Lalka ma  spękana  główkę z tyłu ale  pęknięcia  zakrywa koronkowy czepek...
Nigdy  bym nie pomyślał  że  kupie lalkę....ale czy Ludwiczek nie jest uroczy ?




 

Louis Charles of France               

7 komentarzy:

  1. Faktycznie podobny!hihi. Ja nawet jako kobitka nie przypuszczam, że kiedyś kupię lalkę, ale jak widać trzeba wychodzić z założenia "nigdy nie mów nigdy"

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Gratuluję , Ludwiczek jest przepiękną lalką .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rarytas się trafił ! Lalka bardzo piękna, a jaki ma strój - cacko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy blog , pełen pięknych przedmiotów.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://wbialymdworku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludwiczek jest uroczy!!pozdrawiam Hrabio:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludwiczek jest cudny,jak się znudzi polecam swój zakątek porcelanowych,targowych piękności,które przywracam do życia i zapewniam cichy,spokojny kąt,zapraszam do siebie http://oliweczka.pinger.pl/
    serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful doll! He does indeed resemble Louis. What a wonderful find! Vanna

    OdpowiedzUsuń