Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

sobota, 27 sierpnia 2011

Torcik podano...

Kocham  jeść słodycze , niestety  kara mnie taka spotkała ze jestem   od  niedawna cukrzykiem , i  myślałem że już  koniec  z tym rodzajem  przyjemności  w tym życiu ,ale  przy zdrowym  prowadzeniu życia i aktywnym spędzaniu  wolnego czasu   mogę sobie raz  na  jakiś  czas pozwolić   na coś słodkiego.Oczywiście  nie tak jak dawniej, (raz  od wielkiego dzwonu  )..Po prostu  uwagę   skupiłem na inny rodzaj przyjemność... wiecie na pewno jaki ....  bibeloty ,ogród ,itd



Babka  Hrabianka ,  budyniowa według przepisu  prababki
Piknikowe   babeczki










szarotka
Smacznego ...

6 komentarzy:

  1. Fantastyczny blog, znajduje tu wszystko to co lubie, piekne wnetrza, muzyke...
    pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yummmmm!! Now that's the way I like to receive my treats! *winks* Everything looks so delicious! And the kitty cat is such a sweet touch. I agree you do have a beautiful blog, and I've added your blog to my blog list....Hope you don't mind? Vanna/your newest follower

    OdpowiedzUsuń
  3. this is LOVELY :) :) i adore this kind of lifestyle :) i hope you will continue blogging- its great to have similar interests. I introduced you on one of those blog award things ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porostu uwagę skupiłem na inny popraw na po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups :D dzięki ;) już poprawione

      Usuń