Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

środa, 5 października 2011

Królewicz w salonie

Ostatnio  zakupiłem  pięknego  pawia  na   giełdzie staroci jest  niezniszczony i prawie cały  tylko niestety   brakuje   najważniejszego   ... ogona

Ogon będzie  tworzony z osobnych piór ,będzie   opadał   na podłogę.
Teraz jestem w trakcje  poszukiwań piór 
Mam nadzieje ze  mój paw nie będzie długo czekać  .... to tak  jak król  bez  korony


Bażant  w innym salonie , również z giełdy  staroci

5 komentarzy:

  1. Witam Hrabio..bardzo dawno Cie nie odwiedzalam....jesli chodzi o pawia..sprawa dyskusyjna..nigdy na mnie nie robily dobrego wrazenia wypchane ptaki:)jesli nie masz pawich pior..moge Ci je zakupic na Krakowskim rynku,codziennie je widze,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj :) Na mnie tez dobrego wrażenia nie robiły ale jak go zobaczyłem to się zakochałem :) tym bardziej że o pawiu marzyłem. Często pawie widziałem w salonach pałacowych (wypchane albo ceramiczne)Dziękuję za propozycje zakupu ale już wczoraj zamówiłem w hurtowni pasmanterii :) dziękuje jeszcze raz To znak że można na Tobie polegać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    mam nadzieje, ze ten uroczy paw nie bedzie dlugo czekal na glowny atrybut swojej urody!

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful photos. Looks like they are real! :)

    manila condominiums

    OdpowiedzUsuń
  5. wonderful Marie Antoinette and peacock! you got excellent style.

    OdpowiedzUsuń