Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

niedziela, 6 listopada 2011

Dotyk melancholij









Niewinny
Oni płyną
Mówię im „nie”
Właśnie się zanurzają
Ale czy wiedzą
że to długa droga w dół
Kiedy jesteś sam
I nie ma tam żadnego powietrza lub dźwięku
Pod powierzchnią

Coś jest w wodzie,

Nie czuję się bezpiecznie
To zawsze jest jak tortura
Być tak blisko

Chciałbym być silniejszy

Rozdzieliłbym fale
Zamiast pozwolić wodzie
Mnie porwać

Był czas, że zanurzyłbym stopy

I to zwinęłoby  moją skórę
Teraz za każdym razem, kiedy zbliżam się do krawędzi
Boje się, że wpadnę

Ponieważ nie chcę być znowu wyrzucony na brzeg

Sam sobie
Kiedy nadchodzi przypływ
I wciąga mnie pod powierzchnię...

słowa piosenki: Hurts -the water 

5 komentarzy:

  1. Witajcie Hrabio i Księżniczko!
    Jestem pod wielkim wrażeniem Waszej pasji, wspaniale uchwyciliście klimat rokoka.
    Jesteście absolutnie zjawiskowi.
    Pozdrawiam !
    Wasza wierna czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity klimat ma to miejsce !
    Twój ogród posiada dusze .Pozdrawiam
    Katarzyna K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ślicznie :) za tak miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing garden. How old garden? whether it is a very old? Thierry

    OdpowiedzUsuń
  5. Thierry -Thank you. was a romantic garden this summer

    Katarzyna - dziękuje :)

    Mateus- Bardzo mi miło za tak miłe słowa tym bardziej od Ciebie konserwatora i historyka sztuki ,To dla mnie zaszczyt .Dziękuje

    OdpowiedzUsuń