Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

poniedziałek, 14 listopada 2011

Noc przy świecach ,,,

Robi już się wcześnie  ciemno   dlatego postanowiłem   raz na jakiś czas   zapalić tylko świece w salonikach .

Przy ciepłym  blasku świec człowiek bardziej się odpręża   do tego   dobra  herbata .
Dumanie  w takim otoczeniu to prawdziwa przyjemność a nie tylko  strata czasu 











 W tygodniu do  domu zawitał wizerunek Madonny.Obraz chodzi po domach , niedawno zawitał także u nas .
Jeden dzień  obraz przybywał  w jadalni ale  drugiego dnia zabrałem do swojego salonu
Zapaliłem świece (prawdziwe  ), gdyż  razem z obrazem  przekazuje się  świece  na baterie (?!!)
dla mnie  to kpina  , nigdy  elektryczna nie zastąpi  prawdziwego ciepła i  symbolu  prawdziwkowego  ognia  ,...

W zamkniętym  saloniku mogłem się skupić na   modlitwie  o wstawiennictwo  do Boga




 


filmik   jednego z wieczorów

2 komentarze:

  1. Prawdziwa magia.wspaniałe klimaty.A odwiedziny-(nawiedzenie)domu przez Prawadziwą Królową to szczęście i dar.
    Pozdrowienia ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful by candlelight!

    Carolyn

    OdpowiedzUsuń