Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

niedziela, 27 listopada 2011

Wygrana !! Plakat dla Łazienek

Musze się pochwalić   iż niedawno wziąłem udział  w konkursie na  plakat dla Łazienek  Królewskich  w Warszawie .
Pokombinowałem , powycinałem  ryciny ,  pokolorowałem  i wysłałem 
I z wielkim zdziwieniem ale  wygrałem!!

Mój plakat będzie firmował projekt, upiększy wnętrza Kordegardy, szpitali i przestrzeń ogrodową Łazienek


 Tytuł projektu: Podróże Pani Batowskiej- świat wielozmysłowy
(XVIII wieczna, podróżna biblioteczka hrabiny Doroty Batowskiej.)

Ośrodek Edukacji rozpoczyna cykl warsztatów dla dzieci w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Dzieci nie mogą przyjechać do nas więc my przyjedziemy do nich z Łazienkami.
Projekt polega na oswajaniu przestrzeni i poznawaniu sztuki i historii poprzez zmysły.

Najbardziej się ciesze ze   plakat będzie wisiał  w tak  pięknym miejscu

6 komentarzy:

  1. Gratulacje! Od razu zauważyliśmy ,że to nieprzeciętny blog .Plakat świetny- samo sedno.
    Nie myślałeś, Hrabio, o karierze scenografa?
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje kochani :*
    Mateus - hmm scenograf to dobry pomysł ,może bym nie nadawał :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń