Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

wtorek, 31 stycznia 2012

Świecznikowa pokusa

To mój najnowszy zakup -świeczniki 
,mają ok. metra wysokości .Byłem tak zapatrzony   że nie mogłem się powstrzymać i już je mam . 
Obiecałem  sobie  że  nie będę kupował bibelotów    bo muszę troszkę zaoszczędzić ...ale jednak się znowu skusiłem .Postawie je  w  bordowym salonie na kominku  lub  na kolumnach  przy wejściu  do  białego saloniku .Muszę   się trochę pilnować bo muszę  skończyć  bordowy   salonik  oraz ogród .A przez takie zakupy będzie  to  wolno szło  ...












Może staną  przed  wejściem do białego saloniku  



6 komentarzy:

  1. Cudne te świeczniki, że o salonie już nie wspomnę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool candlesticks! Just perfect for your house. Vanna

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Hrabio swieczniki sa przecudne:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niemogę się doczekać kolejnej sesji zdjęciowej.
    Pięknie Hrabio! sceneria jak z filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pałac oraz ogród.
    Świeczniki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooooooow & Mama Mia, I just love your blog!

    Agneta, a swedish one ,)

    OdpowiedzUsuń