Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

piątek, 6 kwietnia 2012

Biały salonik

Witam wiosennie

Z nudów zamieszczam  kilka  zdjęć  z  białego salonu


Szukałem  miejsca dla świeczników.
Najpierw  postawiłem przed  wejściem do saloniku ,
następnie na kominku ale  chyba  są  zbyt masywne...
Myślę  że jednak staną    w bordowym  salonie 
(którego jeszcze niestety niema) 





Paw   niestety jeszcze   bez ogona 
.Zaproponowano mi  oskubanie ogona  żywego ptaka,
  teraz na wiosnę
To oczywiście  odbiło by się na psychice ptaka  ,
. Nie chce za bardzo    by jakieś zwierze  cierpiało z mojej winny  .











Na kominku 





Niedawno   kupiłem   na szparkach ( giełdzie staroci )  niedrogo  ceramiczna obudowę  kominkową.Będzie   pasowała    do prawdziwego  kominka w bordowym saloniku 
Kosztowała dwa  razy mniej  od obudowy co   planowałem zakupić . 
Za zaoszczędzone     pieniądze    kupie  róże   " Bonica" które posadzone zostaną wzdłuż    figur .
.


Chciałbym  życzyć wszystkim co   przeglądają  mój wirtualny sekretarzyk 
Wesołych i spokojnych  świąt Wielkanocnych
ALLELUJA !


5 komentarzy:

  1. Wzajemnie Hrabio...u Ciebie jak zwykle zjawiskowo:)i ta muzyka w tle:):)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak w muzeum.:O
    Salon zachwyca,
    nie jeden pałac by chciał posiadać Pana salon .Szkoda tylko że małe fotki.
    Pozdrawiam HRABIEGO
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Ela dziękuje
    klinki na foto i będą większe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hi,
    wonderful, beautiful pictures! i love this adorable interiors, so much beauty in here!!!
    regards from finland,
    akissfromthepast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudo *.*
    I ogólnie piękny blog^^
    Pozwolę sobie go obserwować *.*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń