Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

niedziela, 22 kwietnia 2012

zegar ,waza i inne






 


Ostatnio obiecałem  sobie ze nic już nie kupie  ale jednak  znowu ...
zakupiłem   zegar  kominkowy ma 52cm wysokości  za naprawdę  okazyjną  cenę
bardzo mi się   podoba
  naprawdę    niemego się na niego napatrzeć.
Będzie stał w ciemniejszym salonie  gdzie będzie lepiej się prezentował w mroczniejszym  klimacie.
apropo  kupowania:

Kiedyś  kolega    powiedział czy  nie szkoda mi jest  pieniędzy  na te przedmioty ?
Odpowiedziałem   mu  ze mi natomiast szkoda było by  wydać pieniądze   na markowe  ciuchy i obuwie w jakich on  chodzi .
On kupuje   ubranie  a ja  przedmioty.Każdy lubi co innego...
 nie lubię   takich komentarzy .











Waza  z amorkami: 
 wystawiłem  na widok ceramiczną wazę
  kupiłem ja już  dawno ale stała  zawsze z boku lub schowana.
Zawsze mnie  raziły te  kwiatuszki ale za to ma   piękne  amorki  a ja mam słabość do amorków 



 


medaliony  też  kupione niewielką sumę 
Kilka   fotek z  drugiego pokoju  gdzie  zazwyczaj leniuchuje







Ogród  Różany :
Rozpoczynam wykopki czyli miejsce na 
 60   róż Bonica   i  35  białych wokół świątyni  ( nazwy nie pamiętam ) 
 Wydaje na nie moje ostanie pieniądze,mam nadzieje ze będzie ładnie i zrobi się  przytulnie .


8 komentarzy:

  1. What a beautiful paradise. Richard from My Old Historic House.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you very much Richard ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Count. I love your clock. It looks French and fit's so well on your mantel.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piękny ten ogród! chętnie ustawiłbym ławeczki do czytania w paru punktach i dodał parę roślin o trochę bardziej pospolitym charakterze, ale to tylko moja wizja. Co do kupowania przedmiotów to wokół mnie jest masa osób które uważają że szkoda na to wydawać, chyba poznaniacy tak mają. Już byłem przekonywany do tego aby np kupić tylko łózko, szafę i że mam to być pełnia szczęscia. taka jest prawda że jeżeli obecność tych przedmiotów, moment zakupu, gromadzenie sprawia nam radość to warto to robić. każdy po prostu wydaje pieniądze wg własnego uznania. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! How beautiful!! Now is this your house?! Thanks for following my blog. I will have to go back and real all of your older posts. Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, me again!
    I was given the Liebster Award on my blog & was instructed to share it with up to five of my favorite blogs I read. Check my blog for May 7 for details. I am passing the award onto you!
    I have how it works on my site. I hope you have time to read about it and can share it with some of your favorites. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna przestrzeń - wirtualna, a realna zapewne jeszcze bardziej warta obejrzenia. Po kilku latach profesjonalnego zainteresowania kulturą XVIII wieku nie mogę się uwolnić od fascynacji ogrodami, ruinami i bibelotami.

    OdpowiedzUsuń
  8. andrew1860-thank you

    GinaBVictorian thank you ,thanks for the great honor.
    I am very pleased :*

    Hrabia-Lemanski - mój kolega ciągle mi powtarza ze powinienem to sprzedać i kupić sobie wypasiona plazmę ,fona i super łóżko ...heh
    Co do alejki na razie jest Twoja koncepcja ogrodowa , zostały wsadzone pospolite kwiaty jednoroczne , róże dopiero będą jesienią :)

    M. Weronika Szmaragda-Witam serdecznie ,ja też nie mogę się uwolnić od bibelotów szczególnie porcelany ale strasznie droga jest ...Poczytałem kilka książek i teraz bym troszkę pozmieniał z przypływu wiedzy ale takie neorokoko wiktoriańskim wydaniu tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń