Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Robe à la Polonaise i fraki




Postanowiłem znowu zmieścić  znowu kilka  zdjęć z ogrodu  z dwóch powodów ,   
kwitną   kwiaty i  Milanda  uszyła  sobie kolejną suknie-  robe à la Polonaise (suknia z XVIIIw)

Musze przyznać że byłem  w szoku  jak zobaczyłem suknie . Wzorowała się na strych rycinach , uszyła wszytko sama ręcznie z  dwóch prostych tkanina .
 Rękawiczki  tez uszyła i   kapelusz też  sama wykonała .









kolejna  suknia  uszyta przez  Milande
 



I jeszcze raz fraki .
 Mam  manekina krawieckiego   dzięki niemu   ładniej można zaprezentować moje stroje . Tak jak  pisałem kiedyś mam  tylko jeden typowy z  XVIIIw  ( ten pierwszy)  , wszystkie pozostałe są  z początku XIXw Potrzebny mi  frak   typowo rokoko w kolorze pastelowy .
Ma być na spotkanie miłośników  rokoko (Piknik w Łazienkach  K.)  .
  Mam nadzieje ze uszyje mi   frak, Milanda ..
.Jak pisałem wyżej , suknie  szyje sobie sama wiec  nie będzie chyba  miała   problemu z męskim  strojem .Poprosiłem ładnie i muszę tylko  załatwić    tkaninę  ... 
 tylko że na razie  nic się nie trafia ładnego ...  .







Tak  obecnie  stoi  manekin  przy wejściu  ,



10 komentarzy:

  1. WOW! Everything is so gorgeous! The garden, the flowers, the clothing, your little tea table, your room views and the cherub candleabras are to die for! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem!! Coś wspaniałego..
    Przyznam szczerze, że sama "wskoczyłabym" w taką suknię..
    Pozdrawiam Was serdecznie;)
    Kasia, Rustykalny dom

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe przenosiny w czasie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! i was expecting some new posting and this is wonderful! so breathtaking beautiful ! :) you have excellent style taste! i love everything.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukienka jest prawdziwym czynnikiem ekspertów wspaniały!
    (im not sure did i write it correct so heres English: that who made that dress and those suits is a true talented designer!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you.
    Designs and sews dresses:

    http://milianda.pinger.pl/


    Dziękuje wszystkim za odwiedziny i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały klimat tegoż ogrodu. przegapiłem ostatnio fajne światło gdy byłem na "daczy" dlatego nie wstawiłem ale u Ciebie jest trochę jak w starej powieści, brakuje tylko takiej bramy zamykanej na klucz, ale to jest szczegół. Natomiast suknia wraz z całą aranżacją jest jakby dopełnieniem całości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona stylem i blogiem! Tym bardziej że również uwielbiam rokoko. Niestety posiadam tylko jeden mebel i kilka bibelotów w tym stylu. Naprawdę wyrazy uznania. Zapraszam też do siebie, choć u mnie jest bardzo skromnie: http://czarodziejskidom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Milanda jest fantastyczna, szkoda, ze nie ma Wasz na Sl, to były dobre dni....
    Hrabia Karol

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem bloga i twojej postaci Hrabio! To imponujące co już osiągnąłeś. Jako historyk sztuki muszę przyznać, że udało Ci się świetnie odtworzyć XVIII-wieczny klimat wnętrza w saloniku. Podziwiam i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń