Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

sobota, 10 listopada 2012

Kobieta w czerni


Ostatnio z Miliandą  zrobiliśmy  małą sesje  zdjęciową.

Kobieta w czerni jako   przechadzająca się duch po Starym cmentarzu w Łodzi .

Suknia i kapelusz uszyła sama

           Trochę przyciemniona  została  wieża  by  dodać klimatu
















 Film  zmontowany   przez nas
w tle moja ulubiona pieśń żałobna  
Lacrimosa 
 słowa : 

 Dzień ów łzami zlan gorzkimi,
W którym na sąd z prochu ziemi
Grzeszny człowiek wstanie żywy.
Bądź mu, Boże miłościwy,
Dobry Panie, Jezu, daj
Duszom zmarłych wieczny raj
.Amen.





8 komentarzy:

  1. Klimatyczne zdjęcia, a suknia przepiękna ♥_♥ Zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna suknia! Ogólnie zdjęcia i filmik również bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sesja - dająca natchnienie a suknia Miliandy -zabójcza, warto było czekać, dziękuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, suknia niesamowita, zresztą tak samo jak sceneria. Aż chce się wziąć pędzel i to namalować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Hrabio:) Dawno tu nie zaglądałam, dziś nadrabiam zaległości. Zdjęcia z sesji ogrodowej przecudowne! Czy Twoje tuje były zasadzone już jako wysokie? Bardzo szybko urosły, albo ja coś przeoczyłam.. Obejrzałam filmik,nie cały, bo należę do tych płaczliwych;) ale piękny. A czarna suknia..co tu pisać...Trzeba olbrzymiego talentu, by uszyć coś takiego. Serdeczne pozdrowienia dla zdolnej damy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , tuje dużo podlewałem i systematycznie dzięki temu troszkę urosły prze lato :),pozdrawiam

      Usuń
  6. this looks amazing! great photos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje ślicznie za komentarze :))

    OdpowiedzUsuń