Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

środa, 24 lipca 2013

Powrót po przerwie



Witam po długiej przerwie

Nie pisałem    w wirtualnym sekretarzyku   z powodu czasu ale i tez braku chęci.

Dlatego dziś wstawiam migawki od   maja  do lipca .
...


 W alejce   zakwitły róże i to  obficie jak na  pierwszy rok.

Rabatki z różami poszerzę  o jeszcze jeden szpaler   z  tych samych róż  ale to dopiero  na jesieni.
 Zasadzę  też  obwódkę -żywopłot oraz dodam  dodatkowo szpaler   z  ośmiu     glinianych donic,    zasłodzonymi drzewkami. 
Dzięki temu    alejka  się  zmniejszy i   będzie przytulnie.



Na wiosnę   zostały zasadzone w alejce
11 świerków serbskich 
5 świerków  zwykłych
2 cyprysiki ( płaczki )
3 klony

Teraz obecnie  jestem   trakcje     budowania   furtki.


Pozdrawiam






 






 












5 komentarzy:

  1. Hrabio, a już się bałam, że zniknąłeś na dobre... :P Piękne zdjęcia, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zacząłem się zastanawiać co się stało?? U mnie tez ostatnio nie ma weny na nowe posty... Zachwyciłem się alejką prowadzącą do kaplicy, ale też zdjęcia kominka są piękne :) siedząc przy tym kominku na tych wspaniałych fotelach musi być naprawdę klimatycznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wszystko wygląda. Zdjęcie świec przy lustrze - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za pamięć że o mnie pamiętaliście :) Postaram się częściej pisać.

    OdpowiedzUsuń