Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

piątek, 9 sierpnia 2013

Foty cdn.

Witam
Wstawiam dziś  kolejną porcje  podobnych fotek z poprzedniego wpisu.



Chciałbym podziękować, za pamięć.

Było mi bardzo miło czytać   komentarze od Was .

Dlatego   postaram się  tu bywać częściej :)

Zapraszam też na fb  hrabiego,  gdzie umieszczam    foty z internet, które  mi się podobają i  również mnie inspirują.

-Choć często są to dla innych  zbyt  mroczne.-

Ostatnio pisze  często   z tel, dlatego z góry przepraszam za literówki  i inne  psotniki.



























20 komentarzy:

  1. Baaardzo klimatycznie:-)))
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe foty.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje , postaram się częściej umieszczać foty .
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pięknie tam u Ciebie i bajkowo, Hrabio. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce! Dbanie o taki dom i ogród musi zabierać dużo sił i pracy, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sporo wymaga pracy przedrzymskim ogród.Samo koszenie trawy co tygodniowe zajmuje mi z pól dnia, a pielenie w różach do przyjemności nie należy , ale za to końcowy efekt zadawała choć jest on krótko czasowe, gdyż za tydzień wszystko to samo się robi od nowa.

      Usuń
  4. Z każdym wpisem pałacyk pięknieje.
    Zdjęcia 9-te i 10-te zapierają dech w piersiach!! Coś wspaniałego..
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Pewnie przez te pelargonie w tym roku pięknie kwitły i długo był sam kwiat

      Usuń
  5. Uwielbiam Twojego bloga. Jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia :) Masz super gust!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) mój gust się zmieniał ale teraz jest na dobrej drodze :) W końcu mu ufam

      Usuń
  7. Bardzo sie ciesze ze moge obejrzec nowe zdjecia, nie jestem fanka rokokowych wnetrz, ale bardzo podoba
    mi sie konsekwentna stylistyka, ktora wcale nie daje poczucia nadmiaru, za to ogrod jest przepiekny, prawdziwa swiatynia
    dumania, na pewno pobyt w takim miejscu dziala kojaco na zmysly. I kot wygrzewajacy sie na kamieniu wyglada na zadowolonego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, mam nadzieje ze mój nowy salon też przypadnie Ci do gustu :)
      Kotek był sąsiadów a właściwe kociaczka ale tak jej się spodobało ze w ogrodzie przyszły na świat nowe 4 kociaczki i teraz przybywają na tarasie, oprócz tego przychodzą inne koty.Tylko pies nasz jest trochę zazdrosny.Kocham zwierzęta i czasem mam przez to kłopoty jak 4 nowe kotki do których się już przyzwyczajałem

      Usuń
  8. Bardzo fajny design ;) lubie takie coś, nawet kupiłem podobne etażery, w podobnym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń