Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

sobota, 8 lutego 2014

Książkowo...

Witam .Zrobiłem  znowu krótką przerwę w blogowaniu.
Dziś    trochę książkowo    miedzy  innymi    przez  czytanie nie miałem  czasu  na sekretarzyk.
Tak jak wspominałem kiedyś, zbieram  książki   stylizowane   i te naprawdę stare, które są               w  pięknych oprawach. Często     zaglądam do   antykwariatów, poszukując  nie  drogich  perełek.
Ostatni  udało mi  się zakupić w antykwariacie  ładna książkę z roku  1847  w  bardzo ciekawej  oprawie.  

sami zobaczcie :






Żeby nie było ze oceniam książki   tylko po okładce,
pokażę wam  inne moje    książki z dolnej półeczki,    które  ostatnio  przeczytałem.
 Napisane o  sztuce , również te   zacząłem zbierać, szkoda tylko  że  oprawa  książek współczesnych   nie są  tak atrakcyjne  jak w starych,  ale za to  treść   wszytko rekompensuje.
Są dowodem na to że w internecie jednak wszystkiego niema.



na koniec kilka migawek






Zakupiony  żyrandol który  zawiśnie w bordowym pokoju




Tu jest moja wizualizacja  jak ma wyglądać   bordowy    pokój :



Chciałbym podziękować  za  życzenia   świąteczne :) 

Dziękuje kochani i  wszystkiego dobrego  w  2014 roku 

8 komentarzy:

  1. Ja akurat, ze względu na moją pracę mam już dość książek o sztuce i tych starych, choć dawne modlitewniki miewały piękne okładki, czasem nawet zamykały się na kunsztowny zatrzask :) Taki chętnie bym nabyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę kolekcji :) możne mi polecisz ciekawą książkę do przeczytania :)
      Ja od niedawno zacząłem zatrzymywać książki , wcześniej przeczytane od razu sprzedawałem.Teraz jednak wole mieć je przy sobie. W antykwariacie widziadłem piękny modlitewnik po łacinie , z rycinami, ale kosztował sporo.

      Usuń
  2. Beautiful book binding, love it! Your chandelier is gorgeous, lucky you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you ;)
      you too have a beautiful house!! :D

      Usuń
  3. Oj Hrabio, rzeczywiście dawno Cię tu nie było. Zdjęcia jak zawsze piękne... Bardzo klimatycznie. :)
    Pozdrowienia! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Staram się by fotki były klimatyczne i ładne gdyż z moim pisaniem to rożnie bywa :D Pisarz ze mnie kiepski.

      Usuń
    2. Fotki są jak najbardziej nastrojowe i klimatyczne. A jeśli chodzi o sposób pisania, to zawsze można nad tym popracować. :)

      Usuń
  4. Wonderful book covers! i collect old books too, they look so cool. i love your taste!

    OdpowiedzUsuń