Witam w ,,Pałacyku Hrabiego".

Zapraszam do mojego wirtualnego sekretarzyka .Mam nadzieje że będzie Wam się tutaj podobać.

środa, 18 czerwca 2014

Murek

 Witam 
Dzisiaj zaprezentuje   ukończony  murek z cegły   który miał  na celu  odgrodzeniu   i   wyeksponowaniu świątyni. Mur miał  wyglądać na wiekowy  i   chyba się  udał, gdyż nawet troszkę wygląda jakby wymagał konserwacji a  ma dopiero tydzień. 
  Jest ażurowy  z   postumentami  na których  ustawiłam   donice  z roślina  którą   niezimujące w gruncie, chciałem przez to  nadać trochę   angielskiego klimatu.
Róże   rozpoczęły już     okres kwitnienia i rosną coraz większe.

Z cegły    powstaje jeszcze  jeden   obiekt   który znajduje się zaraz przy  furtce  do alejki. 
Jest  to pozostałość  po  małym domku w którym chowane  były narzędzia  ogrodnicze.Zostanie obłożona cegłą, kamieniami   oraz płaskorzeźba. Czyli    rujny,  taka mini arkadia ale  o tym wkrótce.



 Dwa moje   kociaki  które wygrzewają się na murku  i obserwują otoczenie.







2 komentarze:

  1. Trochę jeszcze świeży ten murek ale za jakiś czas będzie wyglądał stylowo, deszcz, słońce i czas nadadzą mu odpowiedniej patyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    OdpowiedzUsuń